zasuvka

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Prosinec 23 12:17:33 CET 2009

jsou tam 2 rozvody. Stary hlinik jde ke krabici a pak k jisticum. Druhy
medeny je v liste a k jisticum. Napadlo me jestli se nenese zvuk od
sousedu, ale to by museli vrtat o pulnoci a dnes uz to znovu 2x pistelo.
jednou cca 5minut a podruhe cca 15minut. Jinak je to panelak 9.patro.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84