merac urovne TV signalu

Úterý Prosinec 22 11:38:11 CET 2009

K pouhému hledání maxima signálu se používaly přenosné televize s vyvedeným
napětím z AVC. Pro digitál ale potřebujete aby ten signál byl nejen silný,
ale i kvalitní. Taky bych rád věděl co vlastně tomu digitálu vadí. Kdo tady
(v Nymburce, 45 km v přímé viditelnosti od Žiškova) poslouchal kvalitně (s
dostatečnou sílou) analog, digitál se mu trhá. Slyšel jsem že odrazy tomu
nevadí a tak nějak mi nedochází, co jiného by mohlo tak zhoršit čitelnost.
Bral bych že selektivní zesilovače. Ale ty jsou jen v STA, u individuálních
antén snad kanálové zesilovače nikdo nepoužívá.
Sám mám doma analog (kabelovku), protože mám televizi analog + DVB-T. Z UPC
mě masírují abych koupil jejich settopbox DVB-C a připojil ho k televizi
přes scart - tedy aby si televize analog zpátky zdigitalizovala aby ho vůbec
uměla zobrazit. To si snad dělají prdel. Ale možná se už za rok z paneláku
odstěhuju a budu tohle taky muset řešit.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jozef Racek" <Jozef_Racek@tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 22, 2009 10:59 AM
Subject: merac urovne TV signalu

Ma nikto prakticke skusenosti s meracmi TV signalu, nejake tipy na co si
dat pozor, co by to urcite malo mat a co je zbytocne?
Jedna sa mi o lacnejsie verzie, vhodne na antenne stoziare, bez
grafickeho displaya...
Som ochotny za to dat do cca 200 Eur. Satelitne signaly nepotrebujem merat.
Prehladavam web, nejake som nasiel, ich technicke parametre predajcovia
celkom taja ( teda napr. sirka kanala, strmost filtra a pod. )
Niketore zariadenia podla oznacenia predajcu som nenasiel nikde inde na
web-e, iba u konkretneho predajcu, takze ani dohladanie
u vyrobcu, alebo inde na nete nie je mozne...

Mam ist robit anteny svokre a nemam tam chut chodit vela krat a ukazovat
svoju "neschopnot" urobit antenny system za hodinu.
"Vsetkym okolo" idu uplne vsetky programy, krasne a hned a nic ich to
nestalo...len jej, povymene televizora za nove velke LCD
s digitalnym prijmom "neide nic" a "vsectci chlapi v rodine su
neschopni, lebo ona nemoze pozerat svoje oblubene programy"...
ktore jej isli pred casom ( kym sa este vysielali analogovo)

Dodo