FW: Ladicka kytary

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Úterý Prosinec 22 10:38:32 CET 2009

Osobně bych také rozdělil část hudební a část elektronickou.

Jako hráč potřebuje něco, co lze použít hned, snadno, spolehlivě a kdekoliv.
Tato hračka
http://www.a-znastroje.cz/?akce=show&id=4125&node=22&komise=&find=&name=Metr
onomy-a-ladicky-Ladicky-Intelli-IMT-900
a jí podobné jsou možná na první pohled zbytečně drahé, ale splňují to co je
třeba
- je to skladné
- je to blbu-vzdorné
- svítí (je vidět i u ohně)
- je to přesné (souhlasím, že tři ledky mi taky nikdy nešly pod fousy)
- neposlouchá co nemá (dá se ladit v poměrně zarušeném prostředí)
- díky chromatice můžete ladit i jiné nástroje(vibrující samozřejmě)
  a taky ukazují přímo notu, a tak lze vidět, co na té kytaře zrovna mačkám
  (didaktické)

Mám i jiné ladičky (vždy s rafikou), ale tento typ jsem si oblíbil
a používám nejvíc.

Jo a baterku - tu jsem měnil cca po roce a půl  spíš proto, že sláblo
poosvětlení, ale jinak se podle toho dalo ladit furt pryč.

Přeji krásný den

Zdeněk Kašpar

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4706 (20091221)

http://www.eset.cz