Kabelovka - přiliš silný signál?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Prosinec 22 07:16:15 CET 2009

Zdravím,
  nu, pokud se pruh při použití antény nepohyboval, tak to asi bylo
z vysílače synchronního s tím, který přijímáte. Zvláštní případ by byl,
že by to byl přímo tento signál, jen fázově posunutý (duch), ale to by
mělo být vidět i v obraze - měly by jít rozeznat alespoň nejkontrastnější
kontury... A jiný signál tam tedy vůbec nebyl ?
  Pavel