Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen halen@seznam.cz
Pondělí Prosinec 21 19:44:50 CET 2009

Ahrnutí poznatků:

Dneska jsem ještě znova zkoumal rušení na některých kanálech a udělal
jsem soupis s frekvencemi na kterých je rušení patrné:

175,25
224,25
238,25
245,25
252,25
266,25
273,25

Ostatní kanály jsou bez patrného rušení. Podotýkám, že TV karta je v
pořádku, otestoval jsem ji jinde a jede OK.

Pruh na obrazovce šířky 40,7cm je široký cca 40mm. Na šířku pruhu nemá
vliv přepnutí obrazu na 16:9 nebo 4:3, tudíž není to signálem kabelovky
(obrazem) ale zarušením z venku. Na výše vypsaných kanálech se pruh
pohybuje buď rychle nebo skoro stojí. Vždy se pohybuje zprava do leva.
Když přepnu na kanál kde se pruh pohybuje pomalu, tak když pruh přejede
levou stranu a má se objevit na pravé, tak tv signál na asi 7 sekund
úplně zmizí a pak se postupně tv signál objevuje zpět.

Mám osobně podezření na provozovatele wifi na 2.4GHz, 5GHz a 10GHz
Všechny tady máme a asi to pěkně perou... :-(

Honza