Ladicka kytary

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Prosinec 21 19:17:55 CET 2009

jako muzikant a elektronik v jedne osobe doporucuju netrapit syna
nejakym bastleni s pochybnym vysledkem a radeji nakoupit nejakou
kvalitni chromatickou ladicku. da se poridit za par stovek (do litru).
stejne by za nejaky "bastl", ikdyz treba slusne provedeny, nesklidil v
lidusce zadny uspech. spis by se mu deti smaly, ze je chudobny a nema na
"opravdickou" ladicku.

co se tyce tech "LEDkovych bazmeku" - neni to tak docela pravda, co
kolega Vicek pise. Kvalitni rackove ladicky (ted se bavim v radech
tisicu korun) jsou konstruovany prave jako rada LEDek - zaoblena typicky
do kruhu, ovsem tech LEDek na kazdou stranu rozladeni neni 5, ale
takovych 16. A pokud je ladicka skutecne kvalitni, nepracuji LEDky jen v
rezimu on/off, nybrz pomer rozladeni udava stridu svitu sousedni LEDky,
tj. vidite pri doladovani jak LEDka pohasina. Navic temhle ladickam
neskace "raficka" jako jojo, ale pekne kultivovane ukazuje to, co ma. Ja
nastesti disponuju usima, takze niance, co moje nedokonala displejova
ladicka neni schopna naladit, si dotahnu usima, ale az budu velky, a
budu vydelavat spoustu penez, tak si urcite poridim takovou LEDkovou,
jak jsem tu popisoval :)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz