Ladicka kytary

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Prosinec 21 17:02:26 CET 2009

No tak taky by to slo, ale  to uz bych asi nestihnul.

Jj, my jsme takhle ladivali kytaru s kamosem, on umel hrat a ja mam hudebni
sluch. Takze on vzdycky brnknul a ja mu rekl vys nebo niz a on byl pak
unesenej jak to zni pac sam byl chluchej jak poleno :-)

Kluk ma neco obycejnyho, my tomu se zenou rozumime jak koza petrzeli tak
jsme si nechali poradit od ucitele kam jsem ho byli zapsat a on nam neco
doporucil, stalo to nejaky 4 litry takze asi zadnej zazrak, ale kdyz nevis
jestli u toho vydrzi (zajem teda projevil sam) tak nema cenu do toho
investovat nejaky tezky penize.

No nic, mozna dojde na rady co tu zaznely, na ladicku se vyprdnu nebo koupim
nejakou tovarni, koukal jsem k chobotu maj tam i nejaky docela pekny
stavebnice tam asi neco vyberu tam.

Dusan Dolezal