Ladicka kytary

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Prosinec 21 13:11:00 CET 2009

Jj, je uplny zacatecnik, spis by se zatim jen ucil pajet, moc by se tim
nenaucil, to je pravda, ale tak jako tak by z toho asi mel uplne jinou
radost kdyz by to jako "udelal sam" nez z te koupene a jeste by mohl
machrovat v lidusce :-) On to nebyl primarni cil ze by se tim ucil, puvodne
mel byt darek koupena ladicka a az pak mne napadlo ze by to mohlo byt
homemade.

Dusan Dolezal