Takova blbost - dvoukolak vozitko

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Prosinec 21 00:21:47 CET 2009

Pro predstavu, americane se pokouseli vyvinout raketove torpedo, na vyvoj uvolnili cca 1miliardu dolaru v cenach 70 lety, ani s touto astronomickou castkou se jim to nepovedlo a rusove stale zustavaji jedini, kdo ma v operacnim nasazeni raketove trorpeda s rychlosti 100m/s VA-111 Škval
Jaderne ponorky jsou vlastne vubec nejslozitejsi a nejdrazsi zbranove systemy dneska, za 100M vyvinete mozna splachovaci hajzl na ponorku :-)

Tom

P.S. Ten dvoukolak je tak blbej produkt, ze vyrobce spravne pochopil , ze jediny komu to muze vnutit je mestska policie a aktualne se soustredi na tyto zakazniky.

>Chlapci udelali pekny tunel:
The company spent about $100 million developing the product.
2 miliardy korun za vyvoj? Za to by se dala vyvinout atomova ponorka....

Michal Gregor