digitv dual, jiny prijimac ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Prosinec 20 19:26:31 CET 2009

Koukal jsem na ceny a uz asi neni problem prejit na skylink + cslink(
rodina by rada axn a ja zase discovery ...). DigiTV zkusim nechat nekomu
v pribuzenstvu. V dobe, kdy jsem
dual od digitV shanel(zfusovana digitalizace na severu), tak to byla
tezka "podpultovka" :-). Problem je, ze se nejak realne zacina
prosazovat to HD a na to nemam zatim tv a vubec je to dost penez za
"obrazky" :-).
Jinak jsem vdecny teto konferenci, ze me pokazde uvede do reality, kdyz
me napadne koupit nejakou tu elektroniku, sat predevsim :-). Posledni
roky, rad vsechno jen rovnou pouzivam.
Dekuji vsem za odpovedi.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Sunday, December 20, 2009 6:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: digitv dual, jiny prijimac ??

Drive nebo pozdeji vam klekne zdroj. Vymente 3 kondiky na sekundaru. Je
to bezna zavada toho prijimace a nikdo to v podstate neopravi.
http://www.tv-digi.cz/digi-tv-prijimace-f59.html
Digi ma ty karty sparovane s temi prijimaci, v jinem vam to nepujde.
Netusim jestli se to da nejak obejit.
Martin Hanek

PS: Otec ma ten obycejny na jednu TV. Vcera jsem meril spotrebu
lidlowattmetrem a v provozu bere 12W, ve standby 10-11W. Zda se ze se
jen prepne LED ze zelene na cervenou.