SW burza

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 20 18:15:19 CET 2009

 20.12.2009, 18:11:24

Ktery zakon narizuje Onkyu prodavat za ruzne ceny v USA a v Evrope ?
Ktery zakon narizuje Autodesku, davat do licencnich podminek klauzuli
o tom, ze software nesmite pouzivat jinde nez jste jej zakoupil ?
Ktery zakon zakazuje lidem nakupovat jine produkty nez ty od Onkya a
Autodesku ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz