závada tiskárny HP LJ 5 L - Vyřešeno

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Neděle Prosinec 20 17:18:19 CET 2009

To jsou docela kecy (myslím toho "technika")
Minulý týden jsem koupil za 400Kč 6L (což je to samé, jako 5L) pro
kamaráda. Tiskárna sice papíry brala, ale občas jich vzala víc najednou.
Takže jsem vyměnil separátor - s tím se opravdu nedá nic udělat. Jakmile
to začne brát víc papírů najednou, tak je vydřený, a musí se vyměnit.
Když už jsem to měl rozebrané, tak jsem zrovna vyměnil i to šedé
podávací kolečko. Oba díly jsme měli skladem, a stálo mě to 145Kč i s
DPH, a tiskárna tiskne jako nová (po dosypání toneru do cartridge).

S tím přípravkem na gumičky mám ty nejlepší zkušenosti. Týdně mi projde
rukama několik desítek kopírek, a když se mi nechce vyměňovat podávací
gumičky - buď jsou ještě v přijatelném stavu, nebo používají papír,
který hodně práší, tak je jenom vyčistím, a kopírka jede dál.

Gumičky, alespoň ty šedivé neztvrdnou. Jenom se jejich povrch vyleští, a
potom prokluzují. Potom umytí tím připravkem pomůže na chvilku, většinou
do té doby, než objednám nové podavače.

Jestli jsou gumičky už sjeté se pozná lehce. Většinou povrch nových
gumiček vypadá jako šupiny na rybě. Když se sjedou, jsou hladké, bez
těch šupin. Potom kloužou.

Já používám tohle:
http://www.novaclean.cz/af/products/pcl.htm
nemám to v rozprašovači, ale v kanystru.

Ales Filip