SW burza

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Prosinec 20 05:31:26 CET 2009

> No a ma WTO na tohle vliv kdyz jde o licenci? Je to prasarna to samozrejme
> uznavam. Osobne jsem sw s takovou licenci jeste nepotreboval a uzitecne
> utilitky za par jednotek az desitek dolaru davaji autori celosvetove.

Zdravím,
  a teď si představte následující model, který už by pro ty, kteří mají slušnou
konektivitu, mohl dnes fungovat:
  1) V USA si pronajmu virtuální stroj
  2) V USA si koupím program a nainstaluji na virtuální stroj
  3) Z Evropy pracuji na programu, oficiálně instalovaném v USA, dálkově.
  Co myslíte, pamatuje na toto licence, nebo by to byl dobrý trik, jak to
oblafnout ?
  Zdraví Pavel