Kabelovka - přiliš silný signál?

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Sobota Prosinec 19 22:46:11 CET 2009

>No jsme pod vysílačem Černá hora, ale začalo mi to dělat až když jsme
>se
>přestěhoval asi o 500 jinam.

Musíš zistiť,čo ti to tam lezie. Možno bude vidieť obrysy obrazu,až
odpojíš anténu.Niekedy je vidieť obraz z toho rušiaceho kanálu na pozadí
slabšieho kanálu.V prípade porovnať,či to je ten kanál,ktorý vysiela
Černá hora. A podľa kanála zistit frekvenciu a skúsit nejaký filter na
vstup televízora,či by to nešlo odladiť. Možno by ti poradili aj
ľudia,ktorí montujú antény,možno to poznajú. Ale to platí iba v
prípade,ak sa potvrdí moja domnienka. Peter.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4702 (20091219) __________

http://www.eset.sk