Re: SW burza

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 19 22:22:14 CET 2009

Co na to rici, snad par prikladu

AV reciever Onkyo TX-NR1007  v USA sezenete za 1190$ v CR se ceny pohybuji pres 30.000 Kc bez DPH
AV reciever Onkyo TX-NR5007  v USA sezenete za 1890$ v CR se ceny pohybuji pres 49.000 Kc bez DPH
proc si ho nedovezu, vyrobce uplnou nahodou dela pro USA verzi jen na 110V i kdyz pro asii dela verzi s prepinanim 110/220V, asi nahodou, ze. Popravde ja si ho dovezl a i s postovnym a vymenou trafa jsem porad usetril vice nez 15000 Kc.

kdyz zde byla rec o Autodesku
Autodesk Invertor 2010 Professional v USA 7950$ v CR 216000 bez DPH
bohuzel licencni smlouva uplnou nahodou zakazuje v EU pouzivat US verze a to i kdyz jde o stejny kod

kdyz je popularni praseci chripka,
Tamiflu 75mg v USA 10$ v CR 480Kc + 30Kc abych byl presny
bohuzel, individualni dovoz leku je do CR nezakonny

a tak by slo pokracovat, vzdyt i blbej hamburger u MCkacera je u nas drazsi nez v USA a kupodivu i mensi. Vrcholem jsou hranolky, ty co se prodavaji u teto firmy v CR se v USA kvuli vysokemu obsahu nebezpecnych tuku prodavat nesmi.

atd. ....

Tom

>Coz to by nevadilo, neni problem si to z USA objednat nechat poslat, proclit
a zaplatit DPH. Pokud se najednou ceny buou blizit, tak je to preci v
poradku. Dovozce to taky musi dovezt, proclit a (za nas) zdanit, nicemu to
neodporuje. Pokud to vyjde levneji, tim lepe pro nas, pokud draz, tim lip
pro dovozce, protoze to vezmem od nej.
PK

Pravidla WTO , mezinarodni smlouvy nepripousteji ruzne ceny v ruznych