SW burza

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 19 21:10:42 CET 2009

No pan Zahradnik nepsal o tom jaky je pomer mezi temi co jdou preprodat
a temi co nejdou.

Osobne mam zkusenosti spis takovou, ze to nelze. Naposledy jsem se do
krve hadal s nekym z firmy Eset (vyrobce NODu).

Slo o to, ze muj kolega vyhral licenci na jednu instalaci a jelikoz
zrovna menil zamestnani (sel misto programovani u CP jezdit s kamionem
;-) tak jsem chtel jeho licenci prevzit. Bylo mi receno, ze to nelze a
ze si musim licenci koupit.

Muj finalni argument byl, ze se jim na celej NOD muzu ... a jestli
nejsou idioti a nechteji moje penize (u Nodu se plati rocni poplatek,
srovnatelny s cenou licence), ktery jim budu platit za aktualizace, tak
ze nemam problem a poridim si antivir jinej. Tak at si to rozmysli.
Nakonec si to rozmysleli - vyjadroval se k tomu nekdo od nich az ze
Slovenska, ze mi to teda umozni, prestoze to jinak nelze.

--
S pozdravem
Radek Vicek