Kabelovka - přiliš silný signál?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Prosinec 19 18:20:45 CET 2009

> Galvanické oddělení nepomohlo.
>
> Tady jsem udělal několik snímků obrazovky. Některé programy jsou bez pruhů,
> ale například prima je s pohybujícím se pruhem.
>
> http://picasaweb.google.com/Jan.Jirousek/Televize?authkey=Gv1sRgCOO5zMbYh9n5XQ&feat=directlink

Zdravím,
  ten pruh má přesně šířku řádkového synce, což znamená, že signály tam nějak
prolézají do sebe. Vypadá to, že síla signálu jednotlivých kanálů je
nevyrovnaná. Ty s pruhem nejsou příliš silné, už je tam celkem dost šumu; avšak
zřejmě nějaký jiný kanál je velmi silný a jeho synchronizační signál (který má
nejvyšší úroveň) už přebuzuje vstupní zesilovač karty a tím pádem způsobuje
vznik toho pruhu. Alespoň takto mi to připadá, samozřejmě se mohu mýlit.

Zdraví Pavel