[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Prosinec 18 08:57:33 CET 2009

My jsme na stredni elektro skole meli regulovatelne stridave zdroje
.Takze kdyz nebyl mistr na dilne sazeli jsme se kdo vydrzi vetsi
napeti jeli jsme postupne od 0 dal :) Nechapu , ze to nikoho nezabilo
. Jinak uz jsme vsude na zasuvkach meli chranice jen ty zdroje byly
"bezpecnostni dira" . Ty chranice byly k vzteku pac kdyz na to bylo
zapojeno 20 pajek, 20 SS regulovatelnych zdroju a jeste par PC tak to
furt vypadavalo.

Dalsi kratochvile ve chvilich nudy bylo , ze jsme delali granaty z
kondiku ze salovych pocitacu , kdyz jsme je chvilku zivili SS napetim
prave z tech regulovatelnych zdroju. Takove bomby a bordel by nam
mohli zavidet o silvestra lecjaci pyrotechnicti silenci :) Ale mimo to
jsme se tam naucili perfektne pajet a ovladat porty pocitacu a taky
jednocipy takze skola kazdopadne se hodila.

snehulak