1KHz_oscilator

Robert Baranka baro@atlas.sk
Pátek Prosinec 18 06:20:10 CET 2009

zdravim
viem, ze do vianoc uz vela casu neostava, ale posunutim datumu to nezmenite
;-)
robo

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>

***
Sent: Monday, December 14, 2009 11:25 PM
***

Subject: Re: 1KHz_oscilator

Mám podobný 1024 Hz a zkoušel jsem ještě na škole s tím udělat základnu
k hodinám. Jediné , co se povedlo, že to fungovalo jako elektroakustický
měnič.
Ale kmitočet to nedrželo a  pískalo si to jak chtělo. Ovlivňovala to i
ruka na té baňce. Nejlepší výsledky dával oscilátor s 4001 - hradlo
přemostěné odporem 10M a tím šutrem. Ale stabilnější mi přišla 555 s RC :-(
JaKub