[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 13:51:23 CET 2009

2009/12/17 Jan Půhoný <konference@puhy.cz>:
> Vzpomínám si, že učitel na praxi na průmyslovce nám vyprávěl příběh o tom,
> jak někdo zkratoval kabel od autobaterie s kostrou snubním prstýnkem na
> prstě. Zlato prý odkáplo a prst mu museli amputovat. Dá se tomu i věřit.

Tomu bych taky věřil, ale furt to neni úraz elektrickým proudem v
pravým slova smyslu.

BTW snubák už jsem taky sundal přesně z těhle důvodů, holt jsem v
práci začal jezdit do terénu - a teď už ani nevím, kde ho mám i když
do terénu už zas nejezdím ;) Navíc by se stejně při práci odřel. Jo a
taky díky výbornejm elektrickejm vlastnostem je to fakt riziko i na
úraz elektřinou - dotknout se holou rukou je míň nebezpečný než tím
prstýnkem.

P.K.