[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 17 12:18:50 CET 2009

Spravny eletrikar, zkousi napeti 1.5 - 24V jazykem
230V naslinenym prstem
500V prstem pri pohybu padajici ruky
Znamn i jedince se zkusenosti 22kV, ale to je zvaste odolny eletrikar

12V neni nic strasneho
PN