[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 10:18:43 CET 2009

2009/12/17 Milan Horák <konference@1301.cz>:
> Samozřejmě, kdo ne? :-)
>
> Ale s autobaterií bych si to netroufnul.

No vona na ní může bejt rozlitá kyselina nebo jiná špína a i to olovo
je jedovatý. V neposlední řadě ty póly jsou dost daleko od sebe, takže
provětšinu lidí neni možný olíznout oba najednou. Pokud by se mi to
ale podařilo, kopla by o trochu víc než ta 9V, ale jazyk by mi to
neupálilo.

Nicméně, nicvíce - když vím, že 9V baterie brní do jazyka, tak nemůžu
tvrdit, že ss proud "pracuje v utajení".

P.K.