Video zapomina hodiny

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Prosinec 17 09:27:32 CET 2009

	Zdravím,

	mám doma starší video SEG 5351CZ a v poslední době zapomíná kolik je hodin.
	Když není ve stand-by a nepřehrává, tak po nějaké době zobrazí místo čísla kanálu čtyři pomlčky, což je příznak, že není nastavený čas. Stačí ho přepnout do stand-by a během sekundy si čas nastaví z teletextu a zobrazí ho (což je jeho standardní chování) po zapnutí však ten čas zase po nějaké době zapomene, někdy hned, někdy až po několika hodinách. Je to nepříjemné při nastavování nahrávání, kdy prská, že nezná hodiny a musí se s ním provést tyhle brikule.

	Netušíte někdo, čím tohle může být způsobené? Spiš mě to zajímá jako technický problém, než že bych se to snažil nějak opravovat. Po vytažení ze sítě čas zapomene taky, takže nějaké zálohované RTC tam nebude, a pokud si čas počítá procesor, tak proč všechno ostatní běží bez problémů, jen ten čas ne.

	Díky,

			Aleš Zíka
			http://results.cz