[OT] Doporucte hry?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Prosinec 16 21:28:57 CET 2009

> Omlouvam se za totalni OT, soused me pozadal o reinstalaci PC a nejake
> hry, bohuzel se v hrach od Dooma vubec neorientuji.
> Muzete doporucit co tak hraji kluci kolem 10 let veku a pojede na nasledujicicm

No u deti si asi nevyberete, mam ted pomerne cerstvou zkusenost. Dceri
je cca 6 a pul roku a neuveritelne si oblibila hru The Settlers (II 10th
Anniversary Edition). Ja osobne prakticky nehraji a tak jsem vice hral
pouze Simcity, Railroad Tycoon a prave Settlery, ktere jsem si oblibil
uz nekdy na stedni skole (v polovine 90tych let) jeste na Amize.
Posledni verze me nechytli ale prave reedice II ano tak jsem si ji
poridil a obcas ji hraji. Dcera to u me videla a moc se ji to libilo,
takze ted obas hraje na manzelcine pocitaci (ma slibeno, ze budem hrat
po siti proti sobe). Zkousel jsem ji zaujmout ruznymi (nejen) Flashovymi
hrami co jich je na netu hodne a priblizne odpovidaji jejimu veku ale
povetsinou je to jen na chvilku. Prestoze ma jinak ciste holcici zajmy
odpovidajici jejimu veku a je pomerne sikovna a tvoriva tak toto je
jedna z mala veci ktere tomu neodpovidaji ale bavi ji (dalsi je, ze mi
zabavila fotak a foti, upozornuji, ze je to FZ50 cili rozmerove a
hmotnostne temer zrcadlovka). Vysledkem je, ze zi jeziskovi napsala i o
malou mys nebot velka ji dobre nesedi v ruce a tak jsem zrovna vcera
vybiral vhodnou cestovni mys k notebooku.
Cili i kdyby jste sousedovi kluky znal dobre tak u pocitace je muze
bavit neco o cem nemate ani tuseni.

Pavel