OT Statistika prohlizecu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 16 14:49:24 CET 2009

To je v poriadku; ba ako vravim, je to dobre - ten flash sa da vypnut, takze ak su len reklamy vo flashi, to je vlastne pomocka pre tych, co si ich chcu vypnut (len na to nesmie prist ten zadavatel reklamy ;-) )

Akurat ked sa ten flash pouzije namiesto normalneho (hyper)textu ci obrazku, tak je vhodne dat alternativny text/link/cokolvek pre tych, co ho maju vypnuty.

Napokon slusnost kaze dat ten alternativny text aj pre obrazky...

wek