OT Statistika prohlizecu

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 16 14:39:05 CET 2009

 16.12.2009, 14:34:17

Pokud nekdo neco dela, a ja si myslim ze to nedela nejlepe, tak mu to
reknu. Misto toho abych mu pokrytecky superkorektne pochleboval.
Rozdil v tom zda to dotycny dela zdarma nebo za moje penize je v tom,
ze v prvem pripade se muze na muj nazor (rovnez poskytovany zdarma a
dobrovolne) z vysoka vykaslat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz