OT Statistika prohlizecu

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 16 14:18:30 CET 2009

 16.12.2009, 13:57:42

Vetsina reklamnich baneru, je dnes ve flashi a jsou udelane tak, ze
tam neco blika, skace, hejbe se, nebo alespon meni barvy. Chapu, ze
nejaka reklama na webu byt musi, aby provozovatel dostal nejaky
penizek, ale ja lezu na web kvuli necemu jine nez koukani na banery.
Fyziologie lidskeho zraku je ovsem takova, ze pohyb, byt na okraji
zorneho pole silne pritahuje nasi pozornost. Takze pokud se nekde na
okraji stranky neco hejbe, tak mne to zatracene hodne rusi v tom co je
pro mne primarni. Vypnutim flashe tedy nesetrim vykon procesoru, ale
vlastni nervy.
Vsechno bez flashe delat nejde, ale ledacos ano.
Je nemalo stranek, kde je flashove hejbatko hned v uvodu a kdyz na nej
kliknete, dostanete se na zbytek stranek ktery je uz v klasickem html.
Neni prece nijak tezke, na tu uvodni stranku pridat tri radky no-flash
kodu vy smyslu:
<Vas prohlizec nepouziva flash, proto nemuzete shlednout nasi uzasne
cool prezentaci, v dusledku cehoz pravdepodobne dostanet v pristich
deseti letech rakovinu. Pokud i presto chcete videt nase stranky
pohracujte sem. />
To neni o neschopnosti ale o demenci prislusneho webmastera.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz