[OT] Doporucte hry?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 16 11:16:08 CET 2009

2009/12/16  <zoodiskus@vol.cz>:
> Omlouvam se za totalni OT, soused me pozadal o reinstalaci PC a nejake
> hry, bohuzel se v hrach od Dooma vubec neorientuji.
> Muzete doporucit co tak hraji kluci kolem 10 let veku a pojede na nasledujicicm
> zeleze
> CPU Sempron 2.8GHz, 1GB RAM, integrovana grafika GForce 6100, Windows
> XP.

Mno tak když jsem měl ještě čas hrát hry, tak mě bavila Mafie, Unreal
Tournament (ten nejstarší, dá se hrát proti BOTům, chodil i na AMD K6)
a pak nějaký to Need for Speed (což je taková nekrvavá hra, ale zase
na druhou stranu když se tam člověk naučí jezdit jako prase, tak aby
se to nepřeneslo za skutečnej volant ;)).

A pak je tady jedna opravdu stará a zábavná hra, ale neskutečnej žrout
času - Transport Tycoon, existuje verze i pod Windows XP s možností
nastavení velkýho rozlišení a spoustou modifikací grafiky.

Jo a kdysi dávno mě bavily letadlový nebo vrtulníkový simulátory, ale
to bylo snad ještě před Doomem.

Nakonec nejzábavnější hry nemusej vůbec využít výpočetní a grafickej
výkon toho PC, viz. Tetris nebo nějaká 2D střílečka (Raptor), karty
(pocker) nebo třeba Vlk (ten co sbírá vejce, někde snad mám předělávku
na PC). Akorát může bejt problém tyhle starý pecky spustit pod
Windows, ale i na to je řešení (Dosbox apod.).

Pavel Kadečka.