generator minutovych pulzu pro "skolni hodiny"

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 16 04:14:03 CET 2009

 16.12.2009, 4:05:29

Uz jsem se dneska dopustil jedne svatokradeze, kdyz jsem si dovolil
navrhovat BJT misto MOSFETu, tak vas nebudu od PICe nijak zrazovat.
:-)
Ale kdyby jste u p. Hanzala nepochodil, zkuste kouknout na 4059, s tim
se daji delat celkem slusna kouzla a dokonce by mel jit i koupit u
chobotu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz