[OT] Doporucte HD satelit.

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Prosinec 15 22:14:16 CET 2009

zalezi na tom co porovnavate, tady zminovane top zarizeni staly od 10
000Kc do 20 000Kc.
U levnych zarizeni co jsem vetsinou zaznamenal jsou nejake provozni omezeni.
Jak jsem psal mam v pocitaci dve karty a dalsi kartu DVB-T. Tohle uz
porovnavat nejde.
Jakmile zjistite ze chcete sledovat dva porady najednou u satelitu
musite koupit dalsi settopbox
nebo soucasny zahodit a poridit si zarizeni se dvema tunerama. To same u
DVB-T.
Kdezto u HTPC vam tem staci dat dalsi kartu.
Uzivatel si vzdy musi ujasnit co chce, ja osobne davam prednost htpc reseni.