Vypocet maticoveho multiplexu

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Prosinec 15 18:30:26 CET 2009

 15.12.2009, 18:10:09

Napad by byl, ale nevim zda je dostatecne sexy.
PNP bipolar, bud darlinktot, nebo pokud by jste nekde sehnal nejake
pokrokovejsi kousky, jako je treba FZT968, stacil by i jeden.
(2SB772 nebo 2SD882 jsou sehnatelne dobre, ale musely by se pouzit dva
na jednu radu)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz