generator minutovych pulzu pro "skolni hodiny"

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Prosinec 15 17:10:38 CET 2009

Dobry den preju

nemate nekdo tip na zapojeni generatoru pulsu pro "skolni hodiny" kamarad
nejake takove koupil na ebayi a chce abych mu je rozpohyboval.
Zjistil jsem ze jsou tam na solenoidu dve vinuti a kdyz dva konce spojim a na
druhe dva stridave pripojuju 24V tak se minuty preklapi.

Shanim neco co bude bud delit sitovy kmitocet, nebo pojede z krystalu a bude
to mit vhodny vystup pro tohle.

Sam bych neco vymyslel, ale nevim kde mi hlava stoji, zitra vecer zase jedu do
bratislavy na sluzebku a on to ma byt vanocni darek.

Nejlepsi by byla hotova konstrukce nekde na webu, stavebnice, nebo dokonce
hotovy vyrobek, ale nedoporucujte mi profi ustrednu, ta neni potreba ani se za
to nechce dat tolik penez, musi to spravit par stovek.

Diky za kazdy napad

Jakub Ladman