[OT] Doporucte HD satelit.

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Prosinec 15 16:18:59 CET 2009

To jsem bohuzel pred 1/4 rokem neudelal a moc toho lituju, pocitac uz pod
televizi stejne mam, multimedialni skrin je velmi ticha a Ayhlon II velmi
usporny, cely comp se hreje za provozu min, nez ten satelit ve standby...
Takze to zvazuju znova, jen se mi nechce menit LNB a tahat dalsi coax.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Pípal
Sent: Tuesday, December 15, 2009 3:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Doporucte HD satelit.

Co takhle koupit HD kartu do pocitace treba Technisat Skystar HD2 a tv
program DVB Viewer.
Pokud mate stolni pocitac tak vas to vyjde na necele 300Kc a mate
veskere vymozenosti jiz zminovanych drahych prijimacu postavenych na linuxu.

Dne 15.12.2009 14:06, Tomáš Tomáš napsal(a):
> Polaci a nejen oni si u tohoto modelu strasne stezuji na extremni
> poruchovost tuneru, tak vam nenim Vavro?!
>
> Mozna AZBOX HD ELITE LINUX LAN cena ccz 6500Kc
> http://www.digizone.cz/clanky/azbox-elite-hd-multimedialni-satelitni-p
> rijimac-s/

http://www.parabola.cz/clanky/3439/azbox-hd-elite-luxusni-multimedialni-hd-p
rijimac-2/