Vypocet maticoveho multiplexu

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 15 15:30:11 CET 2009

Mate nekdo nejaky lepsi napad jak spinat radky toho multiplexu
(pripojovani anodove casti), tedy az teoreticky >64 LED?

Zatim pocitam ze na port MCU povesim 8x MCP1406 coz je 6A Mosfet driver
a za ne najaky rozumny logic-level P-Mosfet - nerad bych tak tahal
nejake vyssi napajeni jen kvuli spinani mosfetu. Driver beha od 4.5V.

Radek Vicek