Rozpoznani pinu na USB konektoru zakladni desky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 15 07:05:35 CET 2009

No a neni ten jeden port prostě odpálenej? Když je na Flashka dostane
napájení, ale Windows ji nenajdou.

Můžete zkusit ten konektor do desky zapojit na druhou řadu pinů - tj.
tak aby půlka konektoru byla ve vzduchu. Tak vyloučíte závadu kabelu.

Pavel Kadečka.