OT vypocet stran kvadru

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Prosinec 15 01:07:43 CET 2009

No ta ma prvni strela byla spatne, uz to vidim, ruce predbehly myslenku :).

R=Uhlopricka_YZ / cos(90deg-FI)

A z ceho tohle vyslo? Kde je ten vzajemny vztah? Kdyz budu zmensovat
uhel FI (prodluzovat kvadr v ose X), R se bude prodluzovat a bude se
prodluzovat se stejnym nasobkem, jako modra uhlopricka mezi osami X a Y.
Nebo je ta uvaha spatna? Zkusim se zamyslet zitra, ted uz to asi fakt
nejde :))).