LHC - rekord online

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 14 21:52:39 CET 2009

 14.12.2009, 21:47:25

Myslim, ze to nejde. Castice jsou udrzovany na spravne trajektoriji
mag. polem. A intenzita toho pole je ruzna, pro ruznou energiji
castic. Asi neni dost dobre mozne, aby ve chvili, kdy rychlejsi bunch
predbiha pomalejsi, bylo v jednom miste mag. pole o dvou ruznych
intenzitach.
Totez plati i pro frekvenci kterou je buzena urychlovaci dutina.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz