[OT] Koupena mala LCD televize a nove Settopbox.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Prosinec 14 15:48:00 CET 2009

2009/12/14 Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz>:
> Jeste jiny dotaz, mate nejaky osvedceny settopbox? Zadne funkce nejsou
> potreba, jen aby to melo SCART (mozna 2) a asi citlivejsi tiner. Diky.

Mám doma dva settopboxy, jeden Evolve DT-1505, koupil jsem ho jako
náhradu videa - umí nahrávat na USB disk, má i timer. Dokonce má i
timeshift. Má dva SCARTy, ale nevim jistě, jestli je průchozí pro
signál, je to jedinej přístroj na tom AV vstupu do TV.

Mínusy: trošku těžkopádný ovládání, některý věci nejsou v návodu a
musí na ně člověk přijít metodou pokus omyl, nebo si přečíst nějakou
diskuzi na webu. Pokud od toho chcete jen STB, tak svůj účel splní.
Stál asi 1000. Podobnejch přístrojů s hodně podobným až stejným menu
je spousta (Hatch, All.box, Sencor, někdy maj místo jednoho SCARTU
HDMI). Při přehrávání AVI z USB neumí AC3, resp. umí, ale posílá to do
digitálního výstupu (což je mi k ničemu, nemám to kam připojit).
Časovaný nahrávání se někdy nespustí, neodhalil jsem proč, zas tak
často nenahrávám.

Druhej mám Philips DTR 220 (resp. na sobě má nápis "design by PACE"),
malej, napájení adaptérem 12V, 2 SCARTy, funguje jako průchozí pro AV
signál. Subjektivně lepší ovládání.

Mínusy: startuje pár sekund a když se nechá dlouho zaplej (tj. přes
noc), tak přestane fungovat zvuk. Pomůže zapnout vypnout pomocí DO
(aspoň že se nemusí vytahovat ze zásuvky).

Měl jsem ještě Sencor 1010TU, ten má taky USB port, ale neumí
nahrávát, jen přehrávat Divx. Dálkové ovládání se ruší s tím Evolve
(uvnitř je jinej brouk, ale vzhled menu je stejnej), proto jsem ho
musel vyměnit za Philipse.

Citlivost na signál nemůžu posoudit, ale řek bych, že maj oba dobrou.
Výpadky pozoruju jen vyjímečně a přisuzuju to závadám na společný
panelákový anténě.

Pavel Kadečka.