OT: Kopie disku

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pondělí Prosinec 14 09:22:09 CET 2009

Je mozne, ze pri postupnem pripojeni se bude disk hlasit pod stejnym
pismenem, takze to bude vlastne pokazde sdx...
Jake je to pismeno se zjisti kdyz chvilku po pripojeni do USB napises prikaz
dmesg, vypise spoustu hlasek o pripojovani a na konec tam bude nekde
geometrie disku a ono sd<x>

Jinak s dd velmi opatrne, jeden preklep a muze znovu instalovat :)
if = input file
of = output file
jeste se muze pouzit bs = block size (v bajtech)
Myslim, ze kdyz jsem naposled kopiroval 500G disk, tak kopirovani probehlo
rychleji kdyz jsem nastavil bs=1048576  (1MB)
Prednastavene je 512 byte.

PK