OT: Kopie disku

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Prosinec 14 08:46:50 CET 2009

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit, jak zkopírovat HDD. Jedná se o HDD z jednoho
zařízení. Je na něm několik partition, FAT, ext2, Linux swap. Celkem 11,
od 1GB do 6GB :-) Disk je 2,5" 20GB.

Ve druhém zařízení disk odešel, takže bych potřeboval pod Win XP
zkopírovat nějakým způsobem jeden disk na druhý, ale tak, abych mohl
připojit k PC první disk, vytvořit image, potom připojit druhý disk, a z
té image to na něj nahrát. Mám totiž jenom jednu redukci na 2,5" disk :-(

Poradíte mi někdo, čím to udělat? Zkoušel jsem nějaké programy, ale ty
uměly jenom jednu partition, a ještě musela být WIN like, tzn. žádný ext2

Dík za radu.
--
Aleš Filip