n-mosfet bridge

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Neděle Prosinec 13 20:56:39 CET 2009

1. Pouzijte integrovane budice ala IR2110 nebo IR2130 (ten je jeste lepsi -
ma vestaveny dead time control, ale je drahy)

2. vygooglujte si heslo "IR2110 application note" - tam se dovite jak se
pocitaji kapacity kondenzatoru pro budic - vychazeji o rad vetsi kapacity
nez byste dal "od boku" (pro bootstrap delany z diskretnich soucastek o
plati dvojnasob)

3. High side drivery zalozene na nabojove pumpe (bootstrap) nesnasi 100%
plneni PWM - kondy se proste vybijiu do parazitnich svodu a je konec - chce
to nejit do vetsich plneni PWM nez 95% a navic to chce dodrzovat minimalni
frekvenci PWM .....

Zdravi Petr Kubac