OT: slaid show

Neděle Prosinec 13 15:47:15 CET 2009

To jsem sice čet, ale dávat odkaz  na Google se mi zrovna nechtělo a že to
mohu dát takhle do svých stránek, mě nenapadlo. Jak moc jsou tyhle úložiště
spolehlivé? Není to tak že v tom občas nějaký admin udělá "pořádek" a co se
mu nelíbí, smaže? Nebo se mi někde u obrázků objeví reklama?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 13, 2009 12:01 PM
Subject: Re: OT: slaid show

Puvodni zprava ze dne 13.12.2009 od Vláďa Anděl:

> No nakonec jsem tam všechny ty fotky nasypal, ať si každý kliká sám.

A odpoved ode me jsi vubec cetl? Radil jsem ti dat to na Google
Picasa, pak ti to slideshow samo vygeneruje, a samozrejme ze to muzes
nacpat dovnitr do svych stranek. Udelal jsem ti jeste jednoduchou
ukazku, jak to vypada vlozene, treba si to jeste rozmyslis:

http://www.clexpert.cz/pomocny/slideshow.htm

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem