O Cernu na CT24.

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Prosinec 12 20:08:52 CET 2009

No to je preci zakladni princip toho vyzkumu. Laicky receno, castice se v detektorech podrobuji silnym mg polim a prochazeji ruznymi materialy se kterymi ruzne interaguji a ruznymi detektory, ktere je ruznym zpusobem detekuji.
Takze kdyz napriklad vidite, ze draha castice je zakroucena, vite, ze castice ma naboj a dokonce se urcite umi spocitat jaky atd. atd.

Pak uz jen staci mit tabulku znamych castic s jejich zakladnimi vlastnostmi a snadno poznate, ze jste chytil nejakou novou mrsku, jejiz vlastnosti neodpovidaji zadnemu radku z te tabulky.

Jakub Serych