OT: slaid show

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Sobota Prosinec 12 19:20:47 CET 2009

Dobry den,

pokud jde jen o jednoduchou slideshow zobrazitelnou na webu, tak jednotlive
slidy prevedte do jpg/png (dle vlastnosti obrazku), a podstrcte to nejakemu
embedded flash prehravaci - osobne mam zkusenosti s flowplayerem -
http://flowplayer.org/.

K tomuto flash prehravaci lze pomerne jednoduse vytvorit playlist se
seznamem souboru, ktere chcete prehrat. Muzou to byt obrazky, zvuky, videa..
Myslim ze pro vas ucel by to melo stacit.

jose

//   Josef Dvořáček - josé
//   mobil:   608 563 558
//   jabber:  josef.dvoracek@jabber.cz