Spinane DC DC pro RGB LED

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Prosinec 12 18:46:35 CET 2009

 12.12.2009, 18:30:54

Jestli jsem dobre pochopil vasi ideu, mate 12V z kterych hodlate
napajet nejaky spinany stabilizator (za 50Kc) 3,x V v napetovem
rezimu. A mate RGB LEDky u kterych budete ridit jas tim, ze je
v ramci PWM natvrdo pripojite na vystup toho zdroje.
Jenze to je spatne. LEDky by mely byt, jak uz jsem psal,
napajeny proudove.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz