Spinane DC DC pro RGB LED

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Sobota Prosinec 12 14:23:09 CET 2009

Myslim ze ne. Chcete spinany stabilizator 5A (na tom napeti asi az tak
nezalezi). Bude to nejaky step-down na 500kHz. Za rozumne penize me
napada TPS5450:
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tps5450.html
Cena je kolem 130 Kc:
http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp;jsessionid=Z4IK5UYEN0BQGCQLCIPJLTQ?N=0&Ntk=gensearch_001&Ntt=TPS5450&Ntx=mode+matchallpartial&suggestions=false&ref=globalsearch&_requestid=96565
+ samozrejme odpovidajici civka, coz muze byt problem a asi bude
minimalne stejne draha. Diody a kondiky jsou v pohode.

Verzi TPS5420 na 2A jsem delsi dobu zkousel, mame je nove v jednom
zarizeni. Ty 2A to da v pohode, da i vice a ta ucinnost odpovida. V SO8
pouzdre je to krasne male a moc se nehreje. Civka je vetsi.
Hodne zalezi na navrhu plosnaku, rozmisteni soucastek atd.
Farnel prodava i evaulation module za par eur na zkousky.

TI treba ma LED drivery, ale ty neznam:
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tps61165.html

MH