"Podivne" chovani databaze MySQL

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Prosinec 11 23:11:23 CET 2009

Hezky vecer,

     moc dekuji vsem. Pouzila jsem v PHP funkci
"mysql_real_escape_string" a na mem domacim serveru (Apache na Windows)
to zacalo hezky fungovat :-) Jenze po prekopirovani na "ostre" straky"
(Apache na Linuxu) to nechodilo zase, tam jsem tu funkci musela pro
zmenu vypnout ( :-/ )

     Vysledek meho snazeni je videt tady:
http://www.zirafoviny.cz/modules/vzorecky/index.php :-) Ackoli je to
teprve prvni krok k fungujicimu modulu.

     Jeste jednou vsem dekuji, je videt, ze to nebyla chyba, ale
vlastnost databaze ci spise PHP nebo obou dohromady.

					Saša K. Svobodová