Nahrada CRT televize 37 cm.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Prosinec 11 19:57:19 CET 2009

Jo ty dreveny jo, ale to sumitko znacky Contec v plastu ma jeden
repracek na levem boku uprostred prumeru max. 10cm. Ta televize hraje
snad 17 let. A myslim ze zvuk je na ty moznosti slusny.
Jednou za cas (par let) jsem vymenil nejakej tranzistor na sekundaru ve
spinanym zdroji co spinal napeti 120V pro horizontal, kterej se vzdy
proslahnul tim, jak vysychaly kondiky a napeti postupne rostlo. Jinak
jede porad a ze ma najeto motohodin.
Sice je na ni uz par let nekolik pruhu nahore, ale to by se asi taky
dalo opravit.

MH