Nahrada CRT televize 37 cm.

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Prosinec 11 19:32:06 CET 2009

> Jestli to jsou fakt historický důvody, tak už nejspíš pominuly, ne?
> Dneska to budou úplně jiný výrobky a možná je už vyráběj úplně jiný
> lidi ;)

Pristup k zakaznikum je ale cim dal horsi, sehnat info o jiz nevyrabenem
zarizeni nelze. Proste tu stranku zrusi, pokud jste treba ztratil navod,
nebo jste si nestahl posledni FW a ten resil neco pro Vas podstatneho
mate smulu. Chapu, ze podporovat nektere veci nekonecne nejde ale uz
existujici info by mohlo byt stazitelne dokud to bude technicky mozne.
Tento pristup Philipse je tu znamy i u soucastek a prebral ho i  NXP :-/
Dalsim problemem je firmware, sam pisu firmware a rozhodne neni dokonaly
ale to co predvadi Philips (neni sam, nedavno tu nekdo popisoval nejaky
cinsky pripad) je priserne.
Posledni co me dostalo byla neergonomie DO od DVD rekorderu ktery si
koupil tata, ve spojeni s debilnim FW je to dilo zkazy.

Cili doporuceni zvlaste pro Philips, vzit do ruky DO a zkouset ovladat,
nastavovat apod. Kdyz to bude vyhovovat Vam tak vzit do kramu i rodice a
kdyz to zvladnou ovladat tak teprve pak koupit. Pro ne to nejspise bude
podstatnejsi vec nez samotna kvalita obrazu nebot uz s vekem budou mit
horsi oci takze dokonala ostrost a kontrast jsou pro ne zbytecne.

Jen namatkou jsem dal 37" na http://www.obchodni-dum.cz/televize/k36p1116/
a neco mi to naslo, LCD je tam 5 ale netusim jak jsou pouzitelne.

Pavel