zohnal som predradniky!

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Prosinec 11 14:29:09 CET 2009

Gratulujem !
Ak je to slusne vyrobene, tak do najblizsieho zdegradovania trubice by si
mohol mat (mozno) pokoj. Trubica si bohuzial velmi casto do hrobu so sebou
zoberie aj predradnik. To je ten negativny rozdiel voci tlmivke  :-(

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 11, 2009 2:16 PM
Subject: zohnal som predradniky!

... na tie 8W ziarivky.
Bol som v tom i-centre - naozaj su schovani a na "hlavnej" nemaju ziadnu
tabulu, takze treba vediet kde su - a tam sice nemali, ale velmi ochotne mi
poradili, ze mozno budu mat v TRICOMe - to je ta firma co mi pisal Slavo
(len on napisal, ze je v Senci, z coho som usudil, ze su to len nejaki
potrimiskari ;-) ). Maju sklad na Zabom majeri, a tam podla vsetkeho vcelku
kompletny sortiment predradnikov aj tlmiviek - chvilu trvalo kym sme nasli
tuto.

Zaplatil som vcelku miernych 8 euro plus dph za kus.

Podrobnosti neskor - nafotim, namontujem, nejaky cas posvietim a dam vediet.

Hura, hura, hura! ;-)

wek